poniedziałek, 2 czerwca 2014

Ważna informacja!

JEST TO BARDZO WAŻNA INFORMACJA, DLATEGO PROSZĘ NIE LEKCEWAŻ JEJ I PRZECZYTAJ JĄ DO KOŃCA!

Po pierwsze chciałabym wyjaśnić tak długie nie pojawienie się rozdziału. Mianowicie na samym początku maja przyjmowałam u mnie w domu dziewczynę z wymiany, więc nie miałam styczności z bloggerem. Później mieliśmy bardzo popularny okres w szkole znany pod hasłem: "nauka, książki, sprawdziany, kartkówki". Ponadto niedawno wróciłam z Londynu, w którym byłam tydzień.
Puki co rozdział także się nie pojawi, nawet nie jest zaczęty. Od jutra zaczynają nam się testy semestralne, które będą trwały 3 dni. Po nich będę miała kolejną wymianę, która zakończy się 11 czerwca. Tego samego dnia wyjeżdżam na 3-dniową wycieczkę do Zakopanego, więc można powiedzieć, że będę miała spokój dopiero 14 czerwca, o ile znowu nie wyskoczą nam jakieś sprawdziany, czy kartkówki.
Drugą rzeczą, o której chciałam wspomnieć jest to, że tymczasowo brak mi weny na pisanie rozdziałów. Myślałam nawet nad zawieszeniem bloga, ale będę się jeszcze nad tym zastanawiać.
Do następnego!
Kasia.


9 komentarzy:

  1. Chyba Cię dziewczyno pogięło z zawieszeniem bloga!!!!!
    Rozumiem brak czasu i w ogóle. Nie poddawaj się i spróbuj napisać coś ja tak zawsze męczę naszą uroczą Katie :)
    Mam nadzieję, że tutaj i na twoim drugim blogu zobaczę w krótce rozdział.
    Pozdrawiam
    #Zoey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te wspaniałe słowa, dzięki którym spięłam dupsko i zaczęłam pisać nowy rozdział. Dzięki tobie porzuciłam pomysł o zawieszeniu bloga, dziękuję ♥. A co do mojego drugiego bloga, to rozdział 12 pojawił się jakiś czas temu ;).
      Również pozdrawiam,
      Kasia.

      Usuń
  2. Dobry żart :) Zawieszenie bloga? Haha, no chyba nie w tym świecie, kochana -.- Twoje opowiadania należą do jednych z najlepszych! Nie no faktycznie, masz teraz trochę zakręcone dni, ale musisz się spiąć i jakoś to ogarnąć, a nie kończyć tak wspaniałe blogi ;c
    Trzymam za cb kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie zawieszasz bloga. To ja mam inne pytanie: da da dam kiedy następny rozdział?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nie mam pojęcia. Teraz w wakacje strasznie trudno jest mi coś napisać, bo: 1. brak weny (typowe), 2. ciągle gdzieś wyjeżdżam, choćby jutro na kilka dni. Postaram się to napisać jak najszybciej, ale nic nie obiecuję :).

      Usuń
  4. HALO! Jest tu ktoś? Kiedy będzie ten rozdział :( Jak tylko mogę to co dziennie sprawdzam czy jest rozdział ale nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, kochana <3
      Postaram się, aby rozdział pojawił się w tym miesiącu, ale nic nie obiecuję <3

      Usuń
  5. http://harry-styles-love-in-the-rain.blogspot.com/

    Deszcz - najprościej mówiąc woda w postaci kropel spadająca na ziemię. Dla innych - utrudniające życie zjawisko. Dla niego - chwila westchnienia, odreagowanie od świata. Dla niej - nowy przyjaciel, który przyniósł coś zupełnie innego i dotąd nieznanego. Historia o dwójce przypadkowych osób, które połączyła najzwyklejsza w świecie sytuacja, w zupełnie niecodzienny sposób.

    OdpowiedzUsuń